Glavni savjeti za snimanje predivnih zalazaka sunca

Glavni savjeti za snimanje predivnih zalazaka sunca

Zalazak ili izlazak sunca pruža čarobno osvjetljenje za fotografije s dramatičnim izgledom. Pročitajte naše savjete o prilagodbi postavki ekspozicije za određene uvjete, o tome kako izbjeći bliještanje objektiva i kako stvoriti fotografije dramatičnog izgleda.

Početak snimanja fotografija morskih krajolika

Početak snimanja fotografija morskih krajolika

Od snimanja brzih valova da svilenkastog kretanja vode, more je sjajan objekt za prikaz dramatičnosti. Otkrijte različite načine na koje možete fotografirati more.

Što je plavi sat

Što je plavi sat

Plavi sat smatra se jednim od najboljih trenutaka za akciju s fotoaparatom. Dubina sunca ispod obzorja znači da nebo može biti bogato zasićene plave boje, no paleta boja može se kretati od tonova narančaste, plave, crvene do zlatnožute. Čitajte dalje i saznajte koliko blago svjetlo može pridonijeti isticanju sjajnih detalja na fotografijama.

Stručni savjet: Objektiv NIKKOR koji najčešće koristim

Stručni savjet: Objektiv NIKKOR koji najčešće koristim

Saznajte zašto profesionalni fotograf Vincent Versace ne želi izaći iz kuće bez objektiva AF-S NIKKOR 28–300mm f/3.5-5.6G ED VR. Budući da ovaj svestrani objektiv ima širokokutne i telefotografske značajke, predstavlja savršenog putnog partnera.

Upotreba ugrađene Wi-Fi funkcionalnosti vašeg Nikon fotoaparata

Upotreba ugrađene Wi-Fi funkcionalnosti vašeg Nikon fotoaparata

Proučite ovaj vodič koji vas vodi korak po korak i neka vaše dijeljenje slika počne. Nisu potrebne ni žice ni dodaci – sve što vam treba je fotoaparat ili aplikacija i pametni uređaj.

Savjeti stručnjaka za snimanje najboljih dječjih portreta

Savjeti stručnjaka za snimanje najboljih dječjih portreta

Saznajte kako zabilježiti raspoloženja, trenutke i izraze lica za nezaboravne dječje slike. Fotografkinja portreta Tamara Lackey dijeli svoje tajne za snimanje živopisnih, predivnih fotografija djece koje prenose osobnost ispred objektiva.

Kako snimiti bolje portrete

Kako snimiti bolje portrete

Podignite svoje umijeće u portretnoj fotografiji na višu razinu uz stručne savjete Garyja Smalla. Naučit ćete kako postaviti kompoziciju klasičnih i modernih portreta, kako odabrati odgovarajuću pozadinu i kako raditi uz dostupnu prirodnu svjetlost i umjetno osvjetljenje.

Efekt zamućenja za početnike

Efekt zamućenja za početnike

Otkrijte prekrasnu umjetnost efekta zamućenja (bokeh) – meko, nefokusirano zamućenje pozadine koje možete postići pomoću svjetlosno jačeg objektiva uz širok otvor blende. Pročitajte stručne savjete o tome kako postići efekt zamućenja (bokeh) i kako ga najbolje upotrijebiti na slikama.

5 jednostavnih fotografskih pravila o kompoziciji

5 jednostavnih fotografskih pravila o kompoziciji

Pročitajte profesionalne savjete o fotografskoj kompoziciji. Diane Berkenfeld otkrit će vam tajne pravila trećine. Postanite stručnjak u namještanju horizonta. Ovladajte linijama vodiljama. I saznajte kako postaviti kompoziciju sjajnih portreta, pejzaža i krupnih planova.

Fotografiranje insekata i drugih malih stvorenja

Fotografiranje insekata i drugih malih stvorenja

Fotografiranje insekata i drugih malih stvorenja može biti iznimno zabavno. Ne morate ići dalje od svog dvorišta da biste pronašli potpuno novi svijet fotografiranja u krupnom planu ili makrofotografije.